måndag 17 mars 2014

Brösarps Antikmässa...


 
 
 
...Ja i Lördags for vi på utflykt, Jag o min älskade J
och underbara vänner...
 
Första stoppet och målet för dagen
var Brösarps Antikmässa..
 
Wow, så mycket vackert!!
 
*
 
För att verkligen unna oss en heldag styrdes
sedan bilen mot Kivik o Simrishamn..
 
Några antikaffärer, Blomsterbutiker
och underbart god lunch hans också med!!
 
 
 
 
 
O här står nu köpen för dagen o väntar på sina platser!!
Några fynd kan jag
inte säga att vi gjorde men de där guldkornen
kan ibland få kosta någon slantar extra!!
 
Men även jag gillar ju helt klart
o fynda egentligen!!
 

 
 
 
 
De här små gamla blomsterskyltarna fick verkligen mitt
blomster hjärta att slå ett extra slag..
 

 
O underbara emaljburkar från Frankrike..
Dagens bästa skatt!!
sa 
 
*
 
Här hemma hos oss viner vindarna idag o
det är riktig storm utanför..brrr...
 
Vi håller oss inomhus o tvättar, leker och förbereder
kvällens middag..
 
*
 
Senare i veckan hoppas jag på att kunna visa
deras funna platser o så måste jag få visa födelsedagens överraskning
också för er!!
Gahh, vilken lycka!! :)
( ni som följer mig på instagram har ju redan fått se, men
ni får allt lova att inte skvallra!! tihi.. )
 
MåndagsKramar Elin

8 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Så mysigt ni verkar ha haft det !!!...här stormar det inte...men vi har fått 5 cm snö idag...vi hade snöfritt igår...
Kram bia

Stef@ sa...

Vad behandla dessa objekt!!!
Kram , Stefy

Stef@ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stef@ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stef@ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Elin !

Grattis i efterskott....Jag har hållt mig lite från både bloggen och instan.
Lite med flit :)
Målat istället.
Men vilka fina fynd ! Helt i min smak.
Ni har så fint.
Så fina dom gamla burkarna var, ja allt !

Ha en fin vecka med dina. Hopas att stormen har gått förbi hos er med.
Gud så det blåste.

Om du har tid så kika gärna in till mig.
Jag har målat vårat halldörr mot köket...ibland blir man lite velig med färg valen.

Ha det gott 1 Kramen

Photo by Maria sa...

Du hittar alltid så fina skatter på dina skattjakter =)

Trodde det var för att jag besökte dig på din födelsedag ;) Ha ha..
Skall bli spännande att se =)

Kram Mia

Anna Stenberg sa...

Mysigt! Önskar dig en fortsatt fin vecka! Kram Anna