söndag 13 februari 2011

Söndag...



O så har snart denna helgen passerat...huuu...
Kan någon stanna tiden?!

Solen skinner helt ljuvligt!!!
Vilken energi man får....
Igår vandrade jag o benen på en lång go promenad o så Underbart!!!




Idag gäller dock inne arbete för oss här hemma...
Tvätt, snickrande o vila...

Ja, efter en tjejkväll behöver FrökenKnopp vila...
Men oj vad kul jag hade, Tack alla ni som var med!!


Nehe, tillbaka till Tvättberget, men jobbar både jag o maskinen på bra så Kanske
jag kan hinna med en sväng till Antikaren med, eller vad
tror ni?!

Soliga SöndagsKramar

10 kommentarer:

Hulda sa...

Nyyyydelig bilde av den primula med sol på seg. Så vakker krukke også. :) Nyt søndagen!

Fröken Agnes sa...

Hej!

Hoppas du får en riktigt fin söndagseftermiddag! Och hoppas du hinner med en loppissväng :))

Kram Jenny

Vit dröm sa...

Jobba hårt nu så du hinner med Antikaren:)
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Anna

gamla skolan sa...

Önskar dig en skön Söndagsem . Hoppas du hinner inom antikaren också :)
Kramar // Susanne ♥

Källeboda lantliv sa...

primulan ..är så enkel å fin ...gukkigt och som ger vår känsla...så du är också lite seg idag , ja det blir man lätt av lite vin och att vara uppe sent ..men det är det värt ibland ...energiladdare ....ha en sjköv söndag kväll ...du tittar väl på solsidan ? kramar jeanette.kallebodalantliv

Lilla Brödhult sa...

Vilken vacker bild så enkel och fin..
Hoppas du hann med en runda till antikhandlarn, jag var en sväng men hittade ej det jag sökte idag..
Ha en skön söndagskväll
Kram Helene

Millas hem sa...

Hej svejs!

Nej för guds skull stanna inte tiden! Jag behöver värme!!!

Vill inte ha snö och ha kyla i evighet!=))

Jag var iväg på en liten runda idag. Men hittade nada! Riktigt surt!

Fina bilder som alltid Elin!

Stor kram

Vintage House sa...

Hej
Blev det någon tripp, har själv varit iväg och varit lyrisk..
vad kul med tjejkväll behövs iblan.
har njutit i fullo dessa dagar så skönt...
ha en skön kväll
kram
sandra

Tulipa sa...

Heej!

Solenergi behöver man så här års...

Har dock inte hunnit sitta och njuta en sekund av den...men men...helgen skulle varit längre, eller nåt?!

Alla Hjärtans Dag tycker jag är en trevlig grej...Barnen älskar att rita teckningar och göra små presenter, och det är ju det viktigaste. Sen blir väl många damer glada om de får en blomma, och många besvikna(?!). Men det är ju bara en fin gest.

Hoppas du får en riktigt fin dag imorgon!

Kram Mariette

Fru W sa...

Vad mycket fina vårblommor du har fått in...kram