fredag 26 november 2010

Snön den bara faller ner...


..Ja nu har det minsan snöat många dagar i sträck...
Så länge man inte har några måsten så älskar jag detta,
men så länge man måste vara på vägarna o fara fram o tillbaka så vet i katten
om jag gillar det...
Hm..
Men visst höjer det Adventsstämningen?!
Underbart mysigt blir det allt!!



*
Denna bilden togs i förgår, så ja en hel del snö till har hunnit komma sedan dess..

Advent ja..
Jag tyckte att jag började i tid här hemma i Söndags, men suck..
Än är jag inte klar..
Nej denna veckan har det blivit riktigt mycket jobb så en del pyntade återstår..
Bla en Adventsljusstake...Hm..Undra hur den ska se ut i år?!

Jaja..det kommer en ny söndag snart då ska jag nog
hinna få lite julfint i hela huset..

Nehe..Fredag idag!!
Bästa dagen på veckan, eller vad säger ni??

Hoppas att ni får en underbar helg!!

11 kommentarer:

vadmalen sa...

Håller med om allt som du skriver. Jag åker både bil o tåg. Det senare kan man minsann få vänta på vintertid.
Absolut fredag är bästa dagen.
Ha en underbar helg!
Kram
Birgit

Fru W sa...

Ja, fredagar är väl underbara. Skall gå på två förhoppningsvis mysiga julmarknader.
Kram Sofia

Tina sa...

FREDAG, bästa dagen!
Hos mig lyser solen helt fantastiskt...trodde inte jag skulle få se den på ett tag så här i snötider, jippie
Kram Tina

Emma sa...

Vilken fin blogg du har! och vackert hem.

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Tyckte också att jag hade börjat pynta i tid men helt plötsligt så är det fredag och jag är inte klar-hur gick det till!?
Hoppas att även du får en riktigt skön helg!
Stor Kram Annelie ♥

Unknown sa...

Här har det snöat så vi inte kan gå runt i trädgården, ca 80 mc snö:) Håller med dig, gillar snön men det beror på vad man ska göra. Allt blir lite bökigare.

Förstår att du har fullt upp dessa tider. Jag har inte gjort min adventljusstake som vi ska ha i köket ännu.

Kram och trevlig helg!
Anna

Vintage House sa...

Hej
väglagret är det jobbigaste med vintern. Man vet aldrig om man kommer iväg..
men ack så vackert är det..
Ha en mysig första adventshelg!
kram
sandra

Photo by Maria sa...

Visst är det vackert med snön, det tycker jag trots att jag egentligen inte gillar snö.. Och jag gillar den absolut inte nu när jag har en son med nytaget körkort..
Mer snö skall komma i morgon och ännu mera på söndag så kör försiktigt om du är ute på vägarna..

Fredagar är härliga, vissa mer än andra.. Just denna fredagen är ju inte den som jag gillar bäst eftersom min jobbarhelg började idag..

Ha en fin lördag..

Kram Mia

Millas hem sa...

Hej!

Japp den är din! När vill/kan du hämta den? Bara hör av dig så försöker vi få ihop en träff, det brukar ju du och jag vara duktiga på! ;))

Kraaam

Källeboda lantliv sa...

Hej ..Elin ..ja du har väl bråda tider nu med allt ...men försök att ta det lugnt! man måste njuta också ...ja visst är det häärligt md advent ...ha det nu så gott ! kram jeanette.kallebodalantliv

Mobile app development company sa...

Amazing article. Thanks for sharing. I would like to share the information about a company. Choose us as your Android App Development Company in Maharashtra, India, and unlock the full potential of the Android platform to propel your business to new heights. We pride ourselves on delivering customized Android app solutions tailored to your unique business needs. Whether you're looking for innovative design, scalability, or user-centric interfaces, we have the expertise to make your Android app vision a reality.